2008. június 3., kedd

A Nibiru szülöttei

Sokat gondolkoztam már azon pontosan hogyan néztek ki az Istenek valójában. A Sumérok ábrázolásáról nehéz eldönteni milyen arcuk volt igazából. itt szinte mindig szakállas alakokat láthatunk. De ebből csak azt a következtetést vonhatjuk le, hogy bizony tényleg olyan testalkatuk van mint nekünk embereknek.
Néhány képen látható, hogy magasabbak mint mi. De nem találkoztam még olyannal, amelyen felfedezhető lenne az arcvonásuk. Találtam viszont más népek leletei között olyan képeket amin úgy tűnik, számomra, hogy megvan az Istenek eredeti arcképe! Hogy valójában hogyan is néztek ki, mindenfajta misztikum nélkül. A következő képeken az amerikai kontinensen élt Olmék nép Istenei láthatóak! Ezek a képek szerintem a Nibiru szülötteit ábrázolják a maguk valóságában! A szobrok érdekessége, hogy mindegyik más arcvonással rendelkezik.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jók a képek, lehetséges, hogy a sumérok a bölcsesség és a tudás miatt ábrázolták isteneiket szakállasnak (de lehet hogy tényleg szakálluk volt). Megemlítenék egy istennőt, Innanna-t akiből a fáma szerint később lett isten és ágyasa volt Anu-nak is. Az ő arcát láthatjuk is egy sumér szobron. Számomra úgy tűnik, mintha a második képsorozat (az amerikai) ázsiai és afrikai beütéseket hordozna, erre ad okot a telt száj, nagy orr és fülek. Az ázsiaira pedig a bevágott szem. Szerintem az annunakik között is léteztek etnikumok, hisz ha belegondolunk 300 annunaki hált az emberek lányaival. Kétlem, hogy 450.000 év alatt kifejlődött volna egy rakás etnikum, bele értve a folyamatosan vándorló törzseket is.Feltöltöttem két igen fura képet, a linkek:

http://img241.imageshack.us/my.php?image=irtisketchskull1ji3.jpg

http://img241.imageshack.us/my.php?image=arshawskygf6.jpg

Névtelen írta...

Valóban érdekesek ezek a leletek, és szerintem az is elgondolkodtató, hogy az egyiptomi fáraók vajon miért hordtak csúcsos fejfedőt? A fáraók előtti, valódi "isteneknek" különleges fejformájuk lehetett, az utánuk következő, félisteni eredetű királyok, majd fáraók is örökölhették ezt!